Direktlänk till inlägg 21 september 2021

En liten utflykt till "Orten"!

Av Anki - 21 september 2021 02:37

Påväg till Skärholmen, ska köpa en jacka som jag hängt undan.


Mycket folk på tunnelbanan, men så är det ju fredag också. En del ska till stan, en del är påväg hem från jobbet, en del påväg till jobbet o s v... 

 

Har ni någon gång fått syn på en människa som ni känner igen men kan för allt i världen inte komma på vart du sett människan? 

Det är väldigt irriterande. 

 

Och jag är ju sån att kommer jag inte på vem människan är så grubblar jag ihjäl mig tills jag antingen kommer på det eller så ger jag upp mitt grubbleri och inser att jag inte kommer att komma på vem det är. 

 

Köpte en annan jacka istället, den var på rea och hundra kronor billigare och dessutom exakt min storlek, det var den sista som var kvar...måste ha varit ödet! 

 

Påväg hem gick jag och tittade om en kompis var hemma, det var hon inte så nu är jag påväg hem igen. 

 

 

 

 

 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 3 jan 01:17

Så var det 2024, nytt år med nya förväntningar o förhoppningar, men ärligt talat tror jag inte att det blir så mycket bättre....men vi får se! 🙂 Spännande att se om något av mina två barn hör av sig till mig....  Har alltid tänkt att efte...

Av Anki - 3 oktober 2021 00:42

🍁 Höstpromenad!🍁      Imorse var jag med min granne på en härlig höstpromenad, vi gick runt kottlasjön här på                       Lidingö, på vägen hem stannade vi och drack cappuccino och åt bullar!      På staketet till en...

Av Anki - 12 augusti 2021 19:02


Idag åkte jag till Norrtälje, skulle ha gjort det häromdagen men då regnade det.    Norrtälje har en speciell plats i mitt hjärta, jag var mycket i Norrtälje när jag var barn...en mysig gammal stad. Men de senaste åren har man byggt mycket, nya...

Av Anki - 17 juli 2021 05:33


Vaknade för en halvtimme sen, sitter på balkongen o dricker cappuccino och äter körsbär...lite irriterande att vakna så tidigt, dagen blir ju så lång då.       Fåglarna kvittrar /låter o bilarna kör förbi...   Vad ska man hitta på att g...

Av Anki - 16 juli 2021 19:30

Det finns ett stort körsbärsträd tvärsöver gatan, gick dit imorse och plockade...de var väldigt små men blev nog i alla fall ca 5 dl.   Det finns inte så mycket att göra när det är varmt, så på eftermiddagen gick jag ut och plockade blåbär från d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards