Alla inlägg under februari 2021

Av Anki - 5 februari 2021 10:44

En vän till mig är med barn, i sjunde månaden o hon har fått veta att det är en flicka. 

Så spännande, att få se hur bebisen ser ut när den kommer! 

Det är många saker som man ska köpa, barnvagn, säng, skötbord, kläder, blöjor med mera...ska bli jätteroligt att få hjälpa henne att köpa allt! 

 

Ute har det kommit ganska mycket snö o det är ca -10°c, det är ju fint med all snö. 

Annars är det som vanligt...ena dagen är den andra lik, det finns ju liksom inte så mycket att göra nuförtiden. 

 

Ikväll kommer iallafall min vän som jag berättade om i mitt förra inlägg, vi har kommit på att vi ska börja "podda", vi ska intervjua varandra o berätta om våra liv o saker som hänt i våra liv...Det ska verkligen bli jättekul! 


Anki

 

 

 

 

Av Anki - 1 februari 2021 17:19


 

Hej, börjar med att presentera mig så att ni vet vem jag är...

Jag heter Anki och är en levnadsglad och positiv livsnjutare, bor tillsammans med min pojkvän på Lidingö , vi träffades för fyra år sedan. 

 

Har två stora barn och fyra underbara barnbarn.

 

Igår går kväll kom en vän och hälsade på, hon är för tillfället den enda person förutom min pojkvän, som jag träffar just nu.

Tycker om henne jättemycket, blir så glad varje gång jag träffar henne, hon ger mig positiv energi och får mig att må bra...

Vi kommer jättebra överens och jag ser henne nästan som "min dotter".

 

Fick veta att jag bidragit till och gjort henne starkare som person, det var väldigt roligt och överraskande för mig att höra...det får mig att känna mig behövd och uppskattad...jag har ett väldigt stort behov av att känna mig behövd. 

 

Idag skiner solen, det är inte så mörkt och trist som det brukar vara, man känner sig gladare och får mer energi.

Ska väl ta mig en långpromenad så småningom, måste passa på medans det är fint väder, imorgon kanske det snöar!

 

Avslutar med några vackra vinterbilder, tycker om att fotografera när jag är ute och promenerar. Hejdå.             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards