Alla inlägg under januari 2024

Av Anki - Onsdag 3 jan 01:17

Så var det 2024, nytt år med nya förväntningar o förhoppningar, men ärligt talat tror jag inte att det blir så mycket bättre....men vi får se! 🙂

Spännande att se om något av mina två barn hör av sig till mig.... 

Har alltid tänkt att eftersom jag och mina barn bor i samma stad, att vi inte stöter på varann i tunnelbanan eller befinner oss på samma plats vid samma tidpunkt, mycket underligt...undrar hur man skulle reagera, jag skulle nog bli jätteglad över att få träffa dem igen. Jag hoppas verkligen att vi kan börja träffas igen detta år och jag skulle bli överlycklig om jag också fick träffa mina älskade barnbarn! 🙂 I övrigt hoppas jag att jag får vara någotsånär frisk! 🙂 Jag hoppas också att jag och min pojkvän hittar en större lägenhet, har bott i min nuvarande lägenhet i 16 år, alldeles för länge!

Hoppas att också ni får vara friska, 

Hej så länge! 🙂

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards